Allmänt less på allt och alla!

Idag har man varit på stan hela dagen igen! Mellandagsrea som sagt!. Var med Carro,Fredrik,Maria och Tomas =). Blev en fika på vårat standardställe Blåbär =). Vid 3 tiden skildes vi alla åt!. Jag kom hem med en ny tröja som jag har velat ha jätte länge! Men har inte köpt den av någon anledning förut, och såg nu idag att den var på rea bara 149 kr då kunde jag inte bara låta bli!. Den har så snygg lurv sak på sig med haha xD. Sedan blev det en ny brunkräm ett par örhängen och strumpbyxor :). Skulle egentligen ha letat efter kläder till nyår men hittade inte ett skit! Vart har alla party kläder tagit vägen?!!!.

Annars idag eller ikväll har jag bara varit allmänt less saker bara skiter sig hela tiden!. Festen jag skrev om igår verkar inte bli nå av alls för våran del!. Orsaken orkar jag inte ens skriva ner!. Så här sitter vi då allihopa och vet inte vad vi ska göra på nyår jaa men kul dåååå!!!. Får hoppas att vi löser detta problem imorgon annars vet jag inte vad jag gör!

Har varit trött och less hela dagen och jag är inte på bra humör just nu orkar inte prata med någon just nu....! Egentligen vet jag inte varför jag är på dåligt humör....Eller jo kan ju bero på att jag fick ett brev från försäkringskassan idag fick tillbaka samma papper som jag hade skickat till dom och där stog det att jag hade kryssat i nej på närvaro att jag inte hade varit där nåt alls på arbetsförmedlingen!!! Ursäkta mig men det var faktiskt dom på arbetsförmedlingen som hade kryssat i fel ruta och inte jag!!!. Inte kunde dom märka det heller innan jag skickade in pappret heller! För jag vet att jag har då fan gått på alla möten dom bett mig gå på och varför skulle dom be mig skicka in ett papper om jag inte ens skulle få nå pengar!! Ah så på grund av att dom har gjort fel så måste jag gå till arbetsförmedlingen imorgon för att be dom fixa pappret rätt sen måste jag skicka in det dära pappret igen och det komma ta ännu längre tid innan jag får pengar ÅÅÅÅHH!!!!!!.  

Aja jag orkar inte! ska dra igång en film och sedan sova! GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0