Åker till fader!

Gud va dåligt det går för mig att skriva jämt då det blir helg!

Ifredags blev det fest som sagt var!. Började hemma hos mig vi var ett par stycken och det var trevligt =). Vid 8 tiden drog vi till bowling hallen och där var det svin skoj rätt mycket folk =). Sen åkte vi bil ner till Framnäs och var där ett tag. Sedan bar det av till Liquid för vissa och vissa drog till Harrys. Jag for då till Liquid som alltid iaf xD. Kul som fan vare där ;) och jag orkar inte rabbla upp kvällen trevlig kväll vare iaf!. Än fast jag ångrar vissa saker speciellt en sak som jag absolut inte skulle göra men så klart gjorde jag det ändå och jaaa sen har jag haft ångest^^. Men men sånt händer och hoppas det ordnar sig iaf!!!

Lördagen mådde allmänt skit! Gjorde inte ett piss låg i sängen till typ 4 på dagen tror jag :S. Ville inte alls kliva upp och tänka tillbaka på slutet av kvällen innan suck. Julmat fick jag iaf i mig tillslut och glögg :).  Slog också in alla julklappar så det är klart! Sen vare bara slappt denna dag! Söndagen blev lika så! Men fick ett kort besök av Jessica iaf trevligt :)

Idag for man ner till stan runt 10 med Emma =). Vi gick och käkade frukost på Blåbär och dit kom även Jonas,Carro,Tomas och Fredrik =). Var jättekul att träffa Jonas igen det var ju som ett tag sedan så det var trevligt :). Sen tog jag och Emma bussen hem vid 2 tiden.  Då jag hade precis kommit upp till Sörliden så ringer Jonas och vill att jag ska komma ner till stan igen haha. Jaha det var bara till att gå hem slänga i kläderna i tvätten sen gå ner mot stan igen :P. Sen gick vi runt där ett tag. Sen kom även Lasse och Jonas lillsyrra in till stan med =). Stötte på Carro igen gjorde vi också och sedan grannen med haha^^ gud känns som man har träffat halva stan idag xD.
Runt 4-5 tiden tog jag iaf bussen hem för jag trodde farsan skulle komma snart. Men här hemma sitter jag än och jag vet inte när han hade tänkt att komma och hämta mig men ah ^^. Ska ju dit och fira jul iår så =D

Haha just jag och Jonas såg ju Blondinbellas pojkvän Nils på stan idag ^^.

Ne nu orkar jag inte skriva nå mer tjohejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0