Slapp dag!

Yoyoo!ha! Sitter hos grannen just nu så passar på att skriva medans jag kan^^.
Idag har jag varit med Elin då =). Var på stan ett tag kollade på en massa skor alltid kul :P. Provade även klänningen igen vill haaaaaaaaaaaa men vet inte om jag vill ha en svart eller vinröd :S haha vilket problem^^. Vi ser väl!
Var på hamnen ett tag också sen drog vi hem till mig :). Elin for hem runt 7 tiden sen satt jag bara vid tv och degade hade allmänt tråkigt! Sedan hörde grannen av sig ikväll så drog till han och är kvar än ^^. Men ska väl dra hem snart han jobbar ju imorgon så haha här sitter jag och håller han vaken aja ;P

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra vi ser väl!

Ne hade PUSSTJA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0