O´learys :D:D

Ja fest var det igår =). Förfest hos Emma och thomas m.fl skit kul var det och full blev vi ha! Var där till vid 11 tiden sedan for några av oss ner till krogen Olles blev det =). Mycket folk fick stå i kö typ 100 år haha eller ja så länge vare inte men ändå. Vi trodde vi inte skulle komma in för det var så mycket folk men jojo det gick fin fint denna gång med till och med bättre! det enda vakten sa vi säger att jag har kollat på era legg haha xD. Väl inte blev det öla och dans som alltid =D. Kul som fan förutom att en av oss fick åka med ambulans men....! Ett tag gick jag själv denna tappade bort alla smidigt haha stötte på en pöjk som haha! Snacka om ödet haha sjukt var det iaf mer ska vi inte nämna just nu =P. Galen kväll som sagt och måste lätt göras om =D. 

Idag klev jag iaf upp vid 9 då Ewe ringde och väckte mig och var på väg hit :). Sen har vi bara sutte och snackat eller jaa jag har snackat om kvällen/natten haha! Har nyss duschat iaf och ewe duschar just nu. Snart ska vi dra ner till stan för att åka med 10 i 2 bussen till bjööörrrnnnnaa! Evigheter sen jag var där men det ska bli kul kul =). Kommer väl hem på måndag antar jag sen får vi se vad veckan innehåller som sagt haha! 

Bilder orkar jag inte lägga in nu eller ja har  inte fått några av Zandra än :P. Hamnade med på några vimmel bilder men det hinner jag inte lägga upp nu för nu ska jag smink me!

ADJÖ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0