Ny dator :D

Klev upp vid 9 idag faktiskt ovanligt men sant ha! For till stan med morsan runt 10 tiden =). Kollade efter en dator och nu jävlar har man köpt en ny dator !! fyfan sååå gött brände 6000 spänn inte dåligt xD mohaha men nu är jag glad äntligen har jag en bärbar dator yehhaaa :):):) Snygg är den och allt haha :D. Har sutte och installerat allt på datorn nu eller ja det viktigaste iaf :). Måste vänta tills jag har fått hem min hårddisk från förra datorn då ska jag lägga in allt på denna och sitta och rensa bort allt skit jag har och spara typ bara bilderna =).

Köpte också en skit snygg klänning idag eller ja den jag har surrat om tidigare så nu har jag köpt den iaf blev en vinröd skit nice ska nog ha den ikväll ska till Emma på fest ikväll med några fler sen blire kanske krogen om vi orkar Plattan eller O´learys om vi kan smyga oss in där igen säg ;).

Har fortfarande lite ont i huvet men hoppas på att det går över blir nog bra efter några öl haha ;P.

Känns riktigt gött med en ny dator OJJJAAA! Känns lite ovan kan man ju säga haha =P


dator
Ny datorn :D

dator
Datorn xD

dator
Nicenice =)

klänninga
Klänningan jag köpte idag fett nice xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0