Ispremiär!

Igår var det Ispremiär då =) For dit med Elin vid 3 tiden och fett med folk vare :). Kuuuulll som faaaann vilken känsla att komma in i arenan igen haha ne men kändes riktigt gött att vara tillbaka =D=D. Började med att vi såg alla Modo spelare för i år alla ny värvda och grejer fett nice =). Sedan fick vi se NHL spelarna som var hemma i Övikan lite nice första gången jag såg Foppa och bröderna sedin m.fl haha! Tränings match fick vi se också upp delade i lag. Elin hejdade på dom vita och jag på dom röda för att Karol spelade där och Foppa haha bra val dom vann iaf :) Skit kul att se Karol igen oja min största IDOL LÄTT! =). Mycket folk vare och fett kul ;):

Då allt var bort gjort gick jag och Elin till parken och satte oss och snackade ett tag sen bar jag av hemåt! Degade på hemma och idag bestämde jag mig för att dra till farsan så  här är jag just nu =).

Förövrigt så måste jag köpa en ny dator nu för våran är helt paj den går inte att laga SUUUCCKK!  Tur man har pengar till en ny iaf :). Och tur att vi kan föra över allt från gamla datorn till den nya ville verkligen ha kvar alla mina bilder som jag hade där sen flera år tillbaka så gött var ju det iaf. Nu gäller det bara att hitta en bra bärbar dator till ett bra pris.


folket
Lite folk =)

spelare
Några av spelarna =)

foppa
Foppa ;)

yeha
Karol in action xD

match
Match!

:)
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0