Tisdag

Jadå ska vi se om vi kan skriva hit nåt då. Första gången man skriver blogg Jonas som ville så hemskt mycket att jag skulle börja med sånt jag med så va fan man får väl offra sig ibland xD

Idag har jag iaf inte gjort speciellt mycket,råkade först sova allt förlänge i morse,inte för att det är någon nyhet att jag gör det men....Kom iaf iväg till skolan tillslut,slutade 3 idag skönt  =). Drog iväg ner till stan efter skolan med Zandra. Jag skulle då kolla efter kläder till 50-dagars haha men det gick ju som det gick hittade inte ett skit! Vi stötte på Carro och Maria så gick med dom ett tag. Hittade iaf en knall rosa tröja på Only som jag provade men huvva ligen den synen vill jag inte se igen haha passade inte precis i rosa men äre 80-tals kläder man ska ha så ska man väl se ut som jaa vad vet jag ;P. Köpte den inte idag iaf få se hur det blir med den senare. Har ju som sagt inte så mycket pengar att gå på just nu,måste spara tills den 18:de det är då dom verkligen kommer att behövas =)

Nu sitter man bara hemma och chillar,har inget speciellt att göra ikväll men ska iaf se på So You Think You Can Dance - Scandinavia. Rätt kul att se på folk som skämmer ut sig ibland =)

Aja hoppas jag lyckades bra med att skriva här nu då Jonas vad säger du? :P



Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter som en bra dag ;D
OJDÅ! Har du bytt bakgrundsbild också? ;) WHOO!

2008-04-08 @ 20:09:45
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0