Stockholm!

Oja idag bär det av till Stockholm ( Fjollträsket ) som vi säger haha! Ska bli riktigt kul att få fara någonstans och göra något annat :). Var ju ett jävla tag sen man träffade Jonas nu så är taggad till 1000% ! Fast drygt att sitta på en buss i typ 7 timmar, har ju åkt buss iaf 6 timmar ett antal gånger och bara det är jobbigt, haha fast det skiljer ju iförsig bara 1 timme men ändå xD.

Idag har man varit på Coop som vanligt och jobbat arslet av sig *NOT*. i hela 9 timmar stog jag och packade upp en massa glödlampor Jippih va roligt det var :P. Sen blev jag smått irriterad på en jävla tv sak som var precis bredvid där jag var och där snackade en gubbe om att sälja Cick on eller vare Click on? haha skit samma nåt av det iaf ... fick höra i ca 9 timmar på samma skit kan tänka er som ungefär Tv shop fast denna snackade typ så hära : Jag vill nu erbjuda dig Cick on/Click on. Har du det mörkt i din garderob, garaget eller kanske i din sterio? ( haha ) Isåfall är  Cick on/Click on det rätta för dig. Helt utan sladd det är bara att sätta fast det var som helst varför inte under sängen? Du får nu 3 stycken Cick on/Click on i samma paket för endast 98 kr och den är din. Jaa nåt liknade så var det iaf. Se nu har jag gjort lite reklam också xD.
Aja skitsamma denna dag gick faktiskt rätt fort tycker jag skönt! Lämnade in mitt CV idag så får väl hoppas på det bästa :).Efter man slutat jobba köpte man en massa götta för att ha på bussen,sen en tidning hm sen for jag och morsan och köpte en sallad sak som jag ska käka då svviinn gött =). Kunde inte undvika av att sno en räka:P.

Jaa efter det har man bara varit hemma och packat och sånt =) Sitter och räknar ner timmarna här så klockan blir 08.10 då bussen går :) så är man framme 15.30. huvva det lät väldigt länge:P. Men jag lär väl inte sova så mycket på bussen eller så heller jag lär ju mest sitta och titta ut genom fönstret är ju inte precis varje dag man åker denna väg. Men det ska bli jävulskt kul =) Vi har ju i princip allt uppbokat redan vad vi ska göra för nåt så det blir inte nå slappa här inte moha. Antingen idag då så blir det att vi far ut,eller tar nå öl hemma,eller så gör vi något annat haha aja på lördag blire då inte sova ut iaf vi ska gå på stan och shoppa eller shoppa jag har ju inte så mycket pengar kvar men nåt ska jag väl komma hem med iaf =) sen ska Jonas gudia mig runt Stockholm han har ju hunne tage körkortet sen sist jag träffade han så ska bli intressant att åka med han haha bara han håller sig på vägen så är jag nöjd xD. Sen på kvällen ska vi ut på krogen skoj med nå annat än samma gamla Plattan! Sen en massa annat vi ska göra blev helt plötslig jobbigt att skriva ner allt så det dära får räcka.

Idag pallar jag inte att avreagera mig nåt faktiskt,som sagt nu blir det Stockholm och festa lossss sen tar jag resten som det kommer då jag kommer hem !

Nu blir det sova sova sova!

image13

Kommentarer
Postat av: Jonas

Jag taggar som fan :D Bara 7 timmar kvar nu :D

2008-04-18 @ 08:36:12
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha så du gillar inte coops lampreklam, tro mig man behöver inte vara där länge för att störa sig på den :P man behöver bara gå förbi!

2008-04-20 @ 11:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0