Söndag...

Jaa nu var det ett tag man skrev då. Har inte hunnit eller snarare låg bakis hela dagen igår så orkade helt enkelt inte göra ett skit.

Fredag blev rätt lyckad iaf =). Först var man hos tandläkaren hade " bara " 1 hål denna gång haa. Ska tillbaka den 13 Maj igen suck. For hem sov ett tag, sen var det bara upp och börja fixa sig inför kvällen som tog ett antal timmar innan man var klar. Carro,Olle och Maria kom hem till mig runt 5 tiden med bira så drack vi och gjorde iordning oss här hemma. Sen vid 7 tiden drog vi till Bowling hallen mycket trevligt hade vi där hahaha speciellt en viss toa blev rätt utsatt den kvällen av Jag,Carro och Maria. Vi blev nog lite väl på lullen där ett tag, vet inte hur många bilder vi tog där inne tänker inte ens kommentera om hur bilderna ser ut hahaha! Slog iaf ryggraden där inne i nån jävla sak som var på väggen som jag så klart skulle sitta på av nån anledning, men slutade med att jag ramlade halvt över Carro och gjorde illa ryggen i någon kant sak AJ AJ!. Och inte nog med det då vi satt på toan alla tre och skulle ta en bild så tappade vi balansen och ramlar rakt ner i golvet och jag smäller i huvet i ett jävla element hahaha! Aja toan var ju lagomt fin då vi gick därifrån iaf =D.
Efter det drog vi till Kebab City och käkade, faktiskt så var det första gången jag åt där,annars brukar det oftast bli " vanliga " Kebaben men men... :P Satan så sura dom var som jobbade där, huvva. Rätt kul var det då Carro skulle ta på sig sitt halsband och en av dom som jobbar där kommer fram och frågar om vi säljer halsband? öhm jaa klart vi gör det vem gör inte det haha ;P.
Aja runt 10-11 tiden kom vi tillslut fram till Plattan iaf mycket folk var det och kul vare =) Träffade bl.a Ewe som jag inte sett på ett tag trevligt trevligt sen en massa andra som jag inte orkar rabbla upp nu. Men kvällen var väl rätt lyckad nog för att jag har vare med om roligare kvällar på Plattan men det dög ju iaf :).

I lördags var jag sååå jävla bakis så fyfan! Vaknade runt 12 tiden av att Jonas ringde och väckte mig, tur det skulle ändå upp runt den tiden så. Men huvva så dåligt jag mådde, efter 1 timme tog jag iaf orken till att gå till Skyttis och kolla på Innebandyn trevligt =). Sen var det bara att gå hem igen och soooooovvaaa! Vaknade runt 8 igen drog till Östra och köpte en massa götta sen hem igen och degade på vid datorn,somnade väl runt 4 inatt tror jag :S

Idag mår jag däremot mycket bättre, har städat bort alla öl flasker och diskat duktiga jag ;P. Sen nu snart ska jag dra till Carro så ska vi se på Pistvakt och käka pöpcorn mumms!

Tjipptjopp!



image4

Kvällens frilla 80-tal!




Kommentarer
Postat av: Jonas

Låter som en riktigt bra helg hurredu!

Och på fredag kommer du hit :D WOW!

2008-04-13 @ 15:44:17
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0