Sleten ;P

Ja då var man hemma igen då. Kom hem runt 6 ikväll med bussen som vanligt :P och jag är så jävla trött inte blev det nå sova ut denna helg inte.

I helgen har jag typ inte gjort ett skit bara slappat och varit social med folket^^. Alexander kom också förbi en sväng trevligt trevligt inte ofta man ser den pöjken nu mera =) Märkte föresten att mina små syskon har växt om mig :S så nu är jag fan kortast av allihopa känns ju jätte kul eller inte :P. Dom är liksom 13 och 15 år och är längre än en som tar studenten snart haha =). Aja jag får helt enkelt leva med att vara kortast av oss alla:P.

Vi har iaf sett på en massa nya filmer som jag bränt ut b.la The golden Compass och Deal mycket bra filmer båda två =). Blev inte så att jag for ut med någon av hästarna i helgen iaf, tråkigt värre men så äre. Syrran var inte hemma satt det gick lite dåligt plus att det är så jävla tråkigt att fara ut själv.
Men men skönt nu har jag gjort bort min lugna helg för ett tag säg haha så det vart väl lite mer nyttigt denna helg än bara dricka som vanligt fast vräkte i mig pizza måste ju ha nåt på en helg så klart:P. Fick föresten 750 spänn av farsan innan jag for med värsta snällt =)

Sen så hade Carro ringt mig i lördags kväll för att kolla om jag ville prov jobba på statt för en kväll som bartender för att dom var för lite folk, lite jävla less jag blir så var jag inte hemma och där hade jag värsta chansen! SUCK!!!
Men hon får banne i mig ringa mig igen då dom är för lite folk och då ska jag fan vara hemma! xD

Ikväll ska man väl inte göra så mycket ska försöka fixa klart nån läxa antar jag :P. Sen försöka lista ut vad man ska hitta på på sista april? Festa blire ju så klart men vart? Det lutar mot att man ska dra en fest här hemma igen det brukar ju som bli lyckat då och förjävla kul så tro det blir nåt sånt. Hade ju fest hos mig förra sista april med så varför inte ha det igen säg :) Carro var iaf lätt på så det blir nog så =)

Imorgon blir det skolan som vanligt sen ska man på stan med morsan och visa alla kläder man vill ha då man fyller år bara 8 dagar kvar sen är man 19 år ursh börja känna mig gammal. Men bara man fyller 20 så kan man stanna där tycker jag :) Sen ska jag väl troligtvis träffa Elin senare på kvällen om jag hinner det vill säga.

Som sagt det var lugn helg denna vecka så nu ösar man på att festa på onsdag sen ska man ut och fira att man fyller år på lördag så då blir det nog Plattan =) taggad nu!

Ne nu ska jag käka upp min choklad och dricka upp mitt vatten haha Tjohejs!



image20

Lill-Töva =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0