Onsdag

Just nu sitter man på skolan och är lagomt uttråkad. Hade iaf sov morgon började inte förnst 12 skönt :) Har bara 2 lektioner idag skönt det med. Sen ska man ner till stan och kolla efter kläder igen till på fredag hoppas att man hittar något nu då, har ingen lust att gå på stan idag men jobbar ju till klockan 5 både imorgon och på fredag så då hinner man inte göra ett skit!. Ska fixa klart CV idag som jag ska lämna till Coop imorgon,hoppas man får jobba där hela sommaren så man får lite pengar :) Är väl typ det enda man kommer göra efterskolan jobba hårt hela sommaren sen blire ju Åsele så klart det går bara inte att missa!. Ska försöka få tag i någon som kan följa med på stan men ingen orkar juuuu suck ;P. Ska på Max och käkade idag med med morsan göttans :) och ikväll ska man väl kick lite på hockeyn få se om man drar ner till O´learys igen eller inte :) Ska kolla om Carro eller Elin ska följ ve ! 
HOJ!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan vad gott med Max mat :O Jag vill också ha! Men får väl käka något gott jag med, vet inte vad menmen! HAHA

2008-04-09 @ 13:09:10
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jen

De brukar tyvärr vara tåkigt i skolan =/

2008-04-09 @ 14:01:07
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jonas

Men fy satan! Jag vill ju int spy igen jö!
Det e ju så jäkla äckligt. Jag vill ba spy då jag tänk påt!

2008-04-09 @ 18:28:19
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0