Less

Efter skolan drog jag iaf väg till Carro och Olle =). Vi satt och spanade in allt folk som var på stan från fönstret väldigt roligt haha^^. Blev bjuden på käk där. Carro lagade en förjävla god Svamp soppa,nog för att jag inte tycker om svamp men denna var riktigt god =) Efter det satt vi och såg på hockeyn ett tag sen drog jag hem.
Har nyss bokat biljetten till Stockholm på fredag Wiiiieee längtar :):)

Ne huvva va jag är på dåligt humör idag,en jävla skit dag är va det är! Förutom då jag var hos Carro då förstås.
Allmänt less på ALLT som rör sig om i mitt " liv ", börjar kännas som man börjar komma tillbaka till det deppiga jag igen. Tänk vad humöret kan ändras så mycket från dag till dag....

Skönt att man snart drar iväg till Jonas än om det bara är över en helg men man slipper då denna jävla håla!!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Det kommer bli skitkul på fredag :D

2008-04-15 @ 11:40:20
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0