Im tired of it....

Idag har man inte mått så jävla bra ne. Inte sjuk eller så men fuck har så jävla mycket tankar i huvet idag så huvva! samma sak igår slutade med att man grät sig till sömns för man är så sjuuuukkktt lesss på alltihopa! Vet fan inte vad jag ska göra snart....orkar inte gå och må dåligt hela tiden,men vad ska man göra då?. Kan inte gå och må så hära längre iaf. All ens energi går åt till att tänka och åter tänka och det slutar med att jag orkar inte gå till skolan m.m. och det funkar inte i längden. Nu som man mest av allt behöver vara där och fixa allt det sista som är kvar. Är väl därför det har gått så jävla skit för mig i skolan nu för att jag har bara en massa annat att i huvet hela tiden sånt som jag egentligen inte ens ska TÄNKA PÅ!. Ett tag kändes det faktiskt bättre men ja slutade väl med att det nästan blev värre utav allt istället. Men det måste ta slut nån gång men frågan är ju när?!?!??!?!?!??!?!?!??!?!. Man har verkligen gått och grävt ner sig till ingen nytta! Så less på mig själv så fyfan!!

Skitsamma...

Som sagt var inte i skolan idag iaf. Drog till Zandra på dagen för hon ligger hemma och är jätte förkyld så kom över med några filmer sen var man kvar där ett tag. Vi gick till Östra och köpte glass och satt och glassade oss ute i solen ett tag sen for vi hem till henne igen och såg på Förtrollad =). Det var trevligt iaf.

Imorgon ska man iväg och jobba på Coop igen då. Få se om man får veta om man får jobba där i sommar eller inte. Tänk om jag inte får det nu då va fan ska jag då göra :S. Jaa vi ser väl.
Ikväll har iaf jag och morsan kollat om vi hittar någon klänning till studenten hittade iaf 2 skit snygga som vi ska beställa och hoppas på att någon av dom duger =). Längtar som ett toookkk tills skolan är över!

Jaja har väl inget mer att skriva om idag, nu ska man snart bara hoppa i sängen.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hoppas du fick något svar av chefen om du fick något sommarjobb! :)

2008-04-24 @ 18:10:26
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0