Huvudet sprängs snart i tusen bitar

Jaa vad ska man skriva är helt tom i ord just nu...

Aja vaknade runt 10 idag iaf,fick väl inte precis världens bästa start på dagen precis! Dagens första känsla var bara ilska...Fick veta nåt som jag blev förvånad över... eller nee ärligt talat så vart jag nog inte alls så förvånad över den saken faktiskt var väl nästan väntat.Men det gjorde ändå lika ont att höra det. For till skolan runt 12 iaf, var bara på skolan i typ 20 minuter. Vet rätt onödigt att ens gå dit men pallade fan inte vara kvar så jag och Zandra drog ner till stan. Hämtade ut biljetten :).
Sen for Zandra och jobba och jag stötte på Cilla och Erika så vi gick och tog en fika trevligt trevligt har inte träffat Cilla på jaa jag vet inte hur länge sen det var så det var nice. Sen träffade jag Elin och vi drog på Donken och satt och snackade om en massa skit saker m.m. Jaa som sagt hon var näst intill lika jävla förbannad som jag var,hon är väl nästan den enda personen som riktigt förstår hur jobbigt och dåligt jag har mått och haft det dom senaste månaderna. Jaa ärligt talat kan jag inte ens komma på nån dag eller 1 hel vecka som jag har mått helt bra på jag vete fan hur länge. Och efter denna dag gjorde väl inte precis saken så jävla mycket bättre! Var då det sista jag behövde just nu. Men Elin är verkligen guld värd <3
Men som sagt det ska ju alltid vara nåt,är ena saken löst kommer bara nästa. Men är jävligt glad för att hon förstår mig iaf, finns inte så många på detta ställe som fattar nåt eller ens orkar eller försöka bry sig. Funderar fan helt ärligt på om man bara ska isolera sig här hemma är väl nästan det man måste göra snart för att slippa alla jävla problem man hamnar i jämt. Så fucking less på detta alla dessa jävla lögner som kommer från var och en, och man tror man kan behandla folk hur som helst och det inte ska bli nå jävla konsekvenser alls! Men som sagt så är det alltid jag i slut ändan som kommer få må dåligt över vad nu saken är och man ändå inte har gjort ett jävla skit så är det en själv som får lida av det. Det är fan tragiskt! Va fan tänker folk med ibland......Ne FYFAN!
For iaf hem till Elin senare och var där hela dagen och vi fortsatte att babbla om en massa skit saker som händer oss hela tiden,kändes jävligt bra att avreagera sig lite,troo mig det behövdes verkligen! Nu är ju bara frågan hur mycket av allt detta är sant och inte sant som denna person nu har sagt till mig? jaa jag vet faktiskt inte ens om jag vill veta det,isåfall får denna person komma rakt fram till mig och säga precis så som allt ligger till för jag tänker inte göra ett jävla piss mer!. Visst folk gör misstag så är det ju, men detta kan ju knappast ha vare nåt misstag.
Är verkligen ner stämd just nu vill bara lägga mig under täcket och bara gråta ut allt men ändå inte, nog för att det är en sak att vara ledsen över men frågan är ju äre ens värt det?

Men som sagt jag tog den chansen 1 gång till och hoppades och hoppades på att det skulle gå vägen denna gång,men nej jag får väl helt enkelt ta in detta ännu en gång.

Okej så tom i ord var jag väl ändå inte har inte så mycket att skriva än om hur jävla arg och ledsen jag är just nu. Har iaf kommit på en sak man ska då verkligen ta vara på dom dagar man mår bra för dom ser man då mycket sällan just nu i sitt liv.



image12


som om allt rinner ifrån mig
orkar
inte tänka
vara
eller ens
försöka

vill bara vila
sluta ögonen
sväva bort


Kommentarer
Postat av: Jonas

Va stark! Du ska verklige inte gråta, det är personen fan inte värd! Fyfan! Det är så jävla lågt, jag blir så arg.

Imorgon kommer du :D OHYEAH! :D

2008-04-17 @ 08:49:09
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Elin

Näst in till lika arg? Du jag lovar att mina onda blickar sköt blixtar och som jag sa så tvekade L inte det minsta för att återinta den aggresiva attityden mot det svinet! Fy fan, jag säger då bara det FY FAN!

2008-04-20 @ 11:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0