Hos Jonas =)

Ja då är man framme i Stockholm. Så drygt var det faktiskt inte att sitta på bussen ändå snackade typ i telefon den mesta tiden. Kände mig väldigt popis idag! Tror det var första gången man åkte buss och den inte var sen i tiden utan förtidigt haha :). Jonas mötte iaf upp mig från bussen och vi gick och fixade nåt kort va det nu hette iaf så jag kan åka tunnelbana hela helgen. Haha jaa jag fattade ju som sagt inte så mycket hur allt detta fungerade men det ordnade upp sig tillslut :P. Sen drog vi hem till Jonas och Lasse så jag fick lämna av mig väskorna. Satt och snackade ett tag på balkongen, rätt kul att sitta och titta på allt tokigt folk som går förbi tror jag inte sett så många människor springa någon gång som här! Men bra att dom håller sig i form iaf xD.

Nu har man nyss kommit tillbaka från en guide tur runt Stockholm vi for till bl.a " Djursholm" och fick se en massa snygga hus fyfan höll på tapp anda, där skulle man då lätt vilja bo iaf. Sen körde vi lite vilse där inne ett tag men vi tog då oss hem till slut. Vi var väl ute och körde i nästan 2 timmar :P Just vi körde igenom en massa tunnlar med , av någon anledning så tycker jag att det är svin kul att åka där igenom haha! Jonas höll sig ju på vägen iaf tur det =D.

Just nu sitter jag och väntar på middagen som dom håller på att laga till lilla jag och dom så klart :P Det blir kyckling gryta ( Jonas special ). Blir säkert jätte gött :):)

Tjohejs!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Hehe, det var lite roligt då jag gatt visa dig hur man gjord då man skull gå igenom spärra ; )
Men dagen var riktigt rolig :D Och nu ska vi snart in te stan :D QWOHO

2008-04-19 @ 09:49:59
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0