Helgen fortsättning...!

Ja som sagt så senast jag skrev så skulle vi ju städa och så dära. Blev lite stressigt där mot slutet men vi han iaf städa och jag och Jonas laga mat som blev Tacos och vi han duscha och fixa oss. Vi var ungefär klara då Moa kom snacka om bra tajming eller vad ;P.

Vi var iaf hemma hos Jonas och Lasse och drack innan vi for ut då =) trevligt trevligt satt och pratade och lyssnade på musik och så dära :). Efter all öl började ta slut så började vi dra oss ner till Lino. Eftersom att den krogen är från 23 år så var jag inte så säker på om jag skulle komma in men det var ju som sagt bara att visa lägget och vakterna säger att detta ser ju bra ut sen var det bara att gå in haha så enkelt var det inga konstig heter alls :D.

På Lino var det förjävla kul,vi sjöng och dansade och hade oss och drack öle så klart =) men det var gryyymmmtt kul och jag säger då bara det vilket PARADIS! Så jävla snygga killar som var där så ojoj där trivdes man verkligen bra haha :). Efter ett par öl började man känna sig lite för mycket på lullen där ett tag kanske haha iaf så hamnade jag och Jonas på nån sak vid fönstret där som vi stog och dansade på haha men kul vare må jag säga ;) Mycket roligare då man kan sjunga till låtarna som där. Då det inte är som på Plattan här i övik då kan man ju typ ingen^^.
Sen efter ett bra tag blev Jonas lite för trötter så han ville fara hem, men jag ville ju inte fara därifrån så efter ett tags tjatande så fick han ut mig iaf. Haha och det första jag måste göra då jag kommer ut är att sätta mig och pissa som vanligt . Jag är ju så smart också och tänker bara sätta mig nånstanns och pissa som man brukar göra här hemma men det går ju inte göra där så klart. Så tillslut så fattade jag att jag inte kunde göra det så då sprang jag iaf till en trappa och satte mig under den :P. Haha jaa Jonas fick ju iaf ett gått skratt kan jag tro :P. Sen efter det så skulle vi gå igenom nån jävla spärr sak som jag inte minns själv att vi gjorde men då hade jag iaf tydligen bara gått rakt in i den och sagt "men vissa brukar ju öppnas av sig själv när man går emot dem". HAHA!
Sen så skulle Moa fara hem så då sa vi hejdå till henne det kom jag då ihåg iaf haha. Sen så väntade vi på tunnelbanan då och där minns jag inte så mycket ifrån bara att jag typ sprang runt och höll på haha aja vi klev på tunnelbanan iaf och som vanligt går min mun hela tiden då jag har drucke så jag pratade ju på som vanligt, kunde iaf inte uttala rätt det stället vi skulle till utan jag sa nåt helt annat va det nu var jag sa :S.
Haha det bästa var väl ändå då Jonas gav mig en tidning och jag skulle läsa va det stog i den så läste jag en rad där det stog Happy To You och det fick jag tydligen till HAPPY TOYOTA hahaha kvällens bästa citat måste det ha varit och inte nog med det då skulle jag läsa där det stog Kom ut och det fick jag till Kommun aja hur fan lyckas jag ? :P. Där fick ju även Jonas ett glatt skratt hahahah. Sen då en kille kom in i tunnelbanan så hejar jag snällt eller hejar jag säger men Tjenare och inte fan svarar han nåt tillbaka så säger jag högt men fan skit ire då! hahah jaa som sagt jag glömde väl att jag inte var i Övik där säger man ju oftast så till typ alla man ser :P.

Aja vi kom ju hem tillslut iaf och då gjorde Lasse toast till mig, jag är ju alltid hungrig efter jag har varit ute :P. haha så frågade Lasse mig om jag ville ha senap på och jag förstog inte vad han menade va det var? för han pratar ju lite annorlunda mot för vad jag gör så jag fattade ju ingenting :P. Haha kom ihåg att jag hade tallriken i knät och toasten åkte av tallriken och jag bah men va fan dom ramel ju! haha!
men vi hade iaf picknik i sängen med toast,chips och oboy =) så mätt blev jag tillslut! Haha jaa Jonas fick sig ju ett antal skratt den kvällen vet iaf att han ramlade i köket en gång för att jag sa nåt va det nu var :P Så fort jag öppnade mun så skratte han hahaha ja man ä då för rolig ibland då man är te fylla :D. eller va säger du? xD. Men men Vi kom iaf till sängs tillslut.

På söndag morgon väckte Jonas mig och mitt huve mådde väl inte så jävla bra. Det första jag gjorde var att ligga och dö garva av nån jävla anledning haha! Aja tog mig upp tillslut iaf vi satte oss på balkonen och drack en massa saft och snackade om kvällen som varit :) Sjukt varmt var det också. Sen var det bara att hoppa in i duschen och dra ner till busstationen. Bussen gick klockan 3 så man han inte göra så mycket innan man skulle fara. Gav Jonas en kram och sa hejdå och så dära,huvva ville vara kvar längre ju :( Men ska lätt försöka komma tillbaka snart igen :) Men men då man väl var på bussen så hade man världens huvudvärk så jag trodde fan jag skulle gå under eller nåt fifan. Sen höll man på att frys ihjäl fick sitta med jackan som täcke hela vägen huvva då. Men att sitta på en buss i 7 timmar och vara bakis är nog inte min grej asså haha! Plus att bussen var försenad så jag var inte hemma i Övik förnst nästan halv 11 :O.

Då jag kom hem käkade jag körven och bröe mumms! och packade upp alla saker sen var det nästan bara att gå och lägga sig.
Sen nu idag så har jag varit hemma hela dagen hade fortfarande huvudvärkan imorse då jag vaknade så stannade hemma hela dagen. Var rätt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt :)

Men imorgon blire skolan som vanligt. Ska hämta ut Studentmössan som har äntligen kommit wwiiee längtar!
Nästa gång man träffar Jonas då står man där med Vit mössan på huvet och te fylla haha hur känns det? =D

Nu blir det iaf till att sova är något degad i huvet än haha.

Hejhopp!



image17

Vi på Lino =)



Kommentarer
Postat av: Jonas

Ja, jag skrattade jävligt mycket! Fyfan om jag hade vöre pissnödig hadd jag ju fanimä pissepåmä!

ja, du måste verkligen komma hit snart igen! fan!

2008-04-22 @ 08:25:13
URL: http://taza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0