Helg tack!

Kan det inte vara fredag snart?! blev aldrig så jag köpte den dära rosa tröjan lika bra det,men hittade iaf en skjorta på Cubus som jag la undan jävla nice. Som sagt ska ju ha kläder tills på fredag 80-tals tema,inte så lätt att hitta kläder till det som jag trodde. Men den dära blå,vit randiga skjortan får det nog bli :) Sen ska jag köpa KORTA leggings som är typ gråa med små söta rosetter på haha,sen blir det ett par runda vita plast örhängen, ett svart midje bälte,nån cool färg på leggingsarna vet inte vilken det blir än, sen ett par blåa klacke skor med en rosett,ett vitt pannband,vita stora sol briller,blått smink och sen ska jag krusa och tuppera håret var nog allt tror jag?:S. Aja haha blir säkert en vacker syn detta :D. Men längtar som ett tooooookkkk!

Blev inget O'learys ikväll heller,Carro jobbade och Elin skulle plugga tråkiga dom var då xD. Så har sett på hockeyn här hemma istället eller sett och sett tror jag sov under typ halva perioderna men ^^.

Imorgon ska man på Coop igen och jobba i 9 timmar suck! Är så jävla less på detta ställe så huvva! Men ska ändå lämna in Cv där och hoppas på att jag får jobba nu då,vad gör man inte för pengar :)

Nu ska jag bara sitta här ett tag sen slagga!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Fan vad nice du :)
Det kommer nog se skitsnyggt ut :)

2008-04-10 @ 13:09:16
URL: http://taza.blogg.se
Postat av: Jen

jo =/ men duu... nu länktar ja verkligen till helgen,. men tur att de är fredag imorron men ja önskar att de vore idag =/ usch usch..
Ska du göra nått kul i helgen då?

2008-04-10 @ 14:16:05
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg
Postat av: Jen

Åh va de lät kul!!
Ja skulle också tagit studenten om ja inte hade bytt linje =/ men men ja ska på alla mina kompisars studentskivor och sådär nu så :)
Men i helgen har ja inget planerat än faktiskt tyvärr.. men nått lär de bli :)

2008-04-10 @ 15:16:56
URL: http://www.metrobloggen.se/JenniferLindberg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0