Fredag :)

Ja då vare helg igen då :) skönt!

Har nyss vräkt i mig klyft potatis och kyckling mumms :) och just nu håller jag på att packa för att snart fara med bussen till farsan ;P. Blir säkert nice =) Skönt att bara ta det lugnt en helg också, eller nah visst skulle jag kunnat festa i helgen gärna för mig haha men inte så bra att festa varenda helg heller så icke denna gång :P. Laddar inför sista april och tills jag fyller år istället :)

Jaja skrev inget igår var iaf på Coop och jobbade sen gjorde jag väl inte så mycket mer tror jag :S.
Har varit på Coop och jobbat idag med, shit vad mycket man hade att göra håller typ på att flytta runt alla jävla grejer byta plats hit och dit ^^. Men då går iaf tiden fortare då man hela tiden har nåt att göra :).

Har inte nå vettigt att skriva idag, så detta är nog allt skulle jag tro, ska dra mig till bussen nu tjohejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0